Mulla palaa pinna joka päivä. Iltasanomien, Iltalehden, ja social median takia. Miks suomalaisista on tullut jotain helvetin ummikkolandelaismetsäläisiä???? Ai pakolaisia - ei meidän perheet vain noin tehneet 70 vuotta sit... ei niin.... ei silloin ollut kännyköitä eikä Euroopan läpi tultu viikossa... ei meidän mies vaan meitä jättänyt... ei niin, eri sota.... ei sitä ei tätä eikä niin eikä näin. Helvetti eikös tätä ollut jo ilmassa 1991 ja monet vuodet sen jälkeen ja mitä kauemmin mä olen Suomesta pois sitä rasistisempi maa Suomi on. Mulla on onni siinä että mun rakkaat rakkaat rakkaat Suomessa ovat itse menneet auttamaan pakolaisia jo vuosikymmenet, auttamalla niitä sopeutumaa.  Toisaalta mun rakkaat rakkaat rakkaat toiset heittää kaikki arvot roskakoppaan.

Kuka kahjo ees miettii kaurapuuroa pakolaisille? Mä heitin omani systemaattisesti 4 vuotta vessanpöntöstä alas kun se oli jo kylmää ja liimamaista. Kaurapuuro pitää nauttia aamuisin hyvässä seurassa höyryävänä voin, maidon, omenahillon kanssa....

Ihan oikeasti, mä en ole ikinä ennen kieltäytynyt kertomasta että olen suomalainen...