NO NIIN; MITÄS MINÄ SANOIN!!!!

Leikkauksen jälkeen sattui niin pirusti mutta särkylääkkeillä sen sai tietysti tointumaan, kivun siis. Pystyin jopa syömään jotain pehmeätä. Keskiviikkoiltana alkoi sykkivä särky, torstaina ei auttanut kipulääkkeetkään, töissä olin kuitenkin ja illalla ei voinut niellä - Daniolan syöminen kesti 45 minuuttia!

Aamulla en pystynyt puhumaan, Eric tuli yövuorosta ja pyysin olemaan hereillä kunnes voi soittaa hammaslääkärille. Siellä vedottiin vain särkylääkkeeseen, ei otettu sanaa tulehdus kuuleviin korviin - ja sanottiin että jos ei särkylääkkeet auta niin sitten pitää mennä sinne.... Eric ei ollut  väsymyksensä takia ajokunnossa ja minä niin lääkehuppelissa etten pysynyt jaloillani - siis kumpikaan ei voinut, vaan mentiin nukkumaan. Ensin tosin soitettiin kotilääkärille, joka sanoi että hammaslääkäri auttaa, ei hän!!!!! Iltapäivällä kun Eric heräsi niin pyysin soittamaan uudelleen ja saatiinkin sitten aika hammashygienistille varttia vaille viisi.

Kivut yltyivät tietty mutta enhän minä voinut kipulääkkeitä ottaa ennen lähtöämme, oisin nukahtanu autoon. Onneksi ei tarvinnut hammaslääkärissä sen kauempaa odottaa kuin että ehdin lukemaan yhden Aku Ankan!

Hammashygienisti oli sitä mieltä että suu näyttää ihan ookoolta! Minä väänsin itkua, kun sattui niin, ja hän onneksi meni hakemaan apua hammaslääkäriltä (omani on Chicagossa kokouksessa) joka tutki suutani pari minuuttia ja koski pariin kohtaan niin että näin tähtiä - totesi että tulehdus kyllä, paise tulossa kyllä, vahva antibioottikuuri kyllä - ja toivotti hyvää viikonloppua ja kiitti että olin tullut!!!!

Kotiin tultua otin lääkkeet ja sitten vasta huomasin että eteisen lattialla oli kuitti - paketti jätetty naapuriin - Eric asialle, minun mukulapakettini kevään tulppaaneja, krokuksia, iriksiä, hyasintteja tulvillaan tuli!!!!!! Ericille tuli siis kiireinen viikonloppu :)

Juu, ja mun ihana Mary Kay pakettikin tuli keskiviikkona, vielä on paljon testattavaa, mutta ensin pitää parantua! Öitä!