Huomenna on Hollannissa isänpäivä ja vietin iltapäivän vietyäni Ericin töihin kiertelemällä kaupoissa - ja ei ollu mielikuvitusta tänään, ostin Ericin isälle jonkun hajusetin - siis suihkugeeliä ja eau de toilette... ja sit sain kiertää vaikka kuinka monta kauppaa ennen kuin löysin isänpäiväkortin - sen siitä saa kun jättää kaiken viimetippaan.

Ja nyt kun sauna on kunnossa, verhotkin ovissa ja ikkunoissa, niin on aikaa tälle muullekin osalle tätä kotia, ostin sit samantien uuden päiväpeitteen. Meidän nykyinen sänky on sen verran iso ettei mikään mun entisistä riittänyt sen päälle ja minä olen niin perun kyllästynyt kissankarvoihin tyynylläni - mun ollessani sängyssä ne katit nukkuu jalkopäässä mutta kun ei me aamuisin keritä sänkyä petaamaan niin kun tulee töistä kotiin löytyy katit mitä kummallisimmista paikoista sieltä tyynyjen ja täkkien keskeltä. Ja taisin mä vähän muutenkin rahaa tuhlata, citronella kynttilöihin ja kermapursottimeen. Ei tartte enää voipaperin kans taiteilla!

Eric on huomenna töissä joten ei päästä Amsterdamiin isänpäivän viettoon, mutta ehkäpä se jaksais käydä siellä maanantaina - tai jospa sen isä tulis kylään torstaina kun Ericillä on vapaapäivä. Ja kohta on juhannus!!! Enää 4 työpäivää ja sit mulla on loma, en voi sitä todeksi uskoa. Töissä on juuri nyt porukoilla joku ihmeen uhmaikä menossa, kaikkiin niitten touhuihin olen jo kyllästynyt! Myöhästymisiä, työstä kieltäytymisiä... vähän kaikenlaista. Niistä joskus toiste, muuten menee hermot taas.

664913.jpg

Huomattiin viimeyönä että saunan ajastin ei toimi, saunan piti olla valmis kun me tullaan kotio lentokentältä, mutta ei ollu ajastin liikkunu minnekään, saunaan päästiin vasta 12.15 keskiyön jälkeen. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan ja kyllä uni maittoi, nukuin kuin tukki ja heräsin vasta puoli kaksitoista tänään. Ja lupasin Ericille että tänä iltana sauna on varmasti valmis kun hän tulee töistä ettei tartte koko yötä valvoa.