Viikonloppu tuli taas ja meni... perjantai meni telkkarin ääressä, lauantain vietin peilin ja papiljottien ja kihartimen kanssa, sitten huomasin ettei mulla ollutkaan housuja juhlia varten, joten viime minuutin ostoksille, no ilma kun oli kostea sateen jälkeen niin kiharat suoristuivat, mutta meikki sitten kuitenkin onnistui tosi hyvin, koko porukka sai hepulin kun näkivät minut sitten täysin  violettiin tälläytyneenä ja samaan sävyyn meikattuna tulevan Ericin kanssa Luzin synttäreille - meitä oli Luz ja Jeroen, minä ja Eric, Barbara ja Andy, Ellen ja Wouter, Elvira ja Merijn ja Margaret. Kaikki naiset siis minun osastoltani ja miehet olivatkin sitten vain taustavoimia. Kivat juhlat, hyvät syötävät ja juotavat - banaani daiquiri nam nam.
Heitettiin siinä herjaa Facebookista ja Mafia sodista - sanoin että jotain nappeja siellä painelin kun Margaret oli minut sinne pyytänyt enkä minä siitä mitään ymmärrä... ja totesin että hittoon Facebook, get a life! Ja tässä sitä ollaan, maanantain puolella yötä ja koko hiton iltapäivä on menny mafiasodan kanssa. En ala!!!! Toisaalta menen sitten huomenna rinta rossina töihin kun nousin viikonlopun aikana tasolle 9!
Huomenna tai siis tänään on hammaslääkäri ja en tiedä mitä tekisin jottei sinne tarttisi mennä. Tiedän jo etukäteen kuinka kipeetä tulee tekemään!
Nyt nukkumaan, Ericillä on yövuoro. Join koko illan kokista ja nyt sitten kärsitään unettomuudesta tämäkin yö, katselisin mielelläni telkkaria mutta nyt ne näyttää jo kahdella filmikanavalla aikuisten filmejä ja minua ei voisi ne vähempää kiinnostaa... hassua, oikeastaan ihan odotan työviikkoa! Taidan olla sairas...