Heräsin aamulla vartin yli yhdeksän puhelimen pirinään. Vaikka tiesinkin sitä odottaa, oli se hieman aikaista, en saanut appiukkoa menemään nukkumaan ennenkuin kello kahden aikaan viime yönä.

Ericillä on aamuvuoro joten päätin eilen Luzin kanssa pitää "naisten päivän"

Aloitamme saunalla ja suihkulla, sitten kasvohoidolla, juoden smoothieita ja syöden salaattia - sitten meikkaamme ja lörpöttelemme ja nautimme lisää smootheja ;-)

Appiukkokin on löytänyt tiensä salattuun Mary Kay maailmaan! Hän on niin imponeerattu käytettyään tuotteita kolme päivää että oma tilaus lähtee liikkeelle tuoksutilauksen keralla. Eilen muuten tuli yksi työntekijöistä kysymään saisiko hän tilata sitä ja tätä - sanoin että ensin testataan sitten festataan! Naisten ilo tekee minut iloiseksi!

Meillä on aina sanottu että itku pitkästä ilosta... mulla on niin fantastinen olo ollut kaiken tämän jumalattoman stressin keskellä että joko minä jostain syystä eritän jotain hupihormoonia tai jotain mutta minä kieltäydyn ajattelemasta että mitähän tästä vielä seuraa.

Appiukko lähtee maanantaina kotiinsa, mikä on hyvä ja huono asia. Hyvä siksi että saan sohvan ja telkkarin takaisin, huono siksi että on ollut mukavaa kun on joku iltaisin kotona kun Eric on töissä. Ja kissat on taas hemmoteltu piloille!

No, minä päivitän täällä sitten myöhemmin, nyt alan tekemään tiramisua - sain eilen niin hyvää italialaiselta kolleegalta joka oli tehnyt omansa äidin ohjeella että ei muuta kuin minä kokkaamaan kanssa!!! Ja teen tupla-annoksen heti kerralla!!!!!!

Hyvää viikonloppua kaikille!