Voi kun olisi sanoja kertomaan kuinka paljon olisin halunnut asioiden olevan toisin...

Olisin halunnut olla Suomessa lomilla - syntymäpäivillä - kissanristiäisissä... jos en olisi nuorena muuttanut vain Ruotsiin niin luultavasti olisin todellakin ollut kotona puolessa vuodessa häntä koipien välissä kuten sanonta kuuluu...

Ei syytä huoleen sinänsä, minä rakastan elämääni Hollannissa, minulla on maailman ihanin mies ja ihanimmat kissat, paras sähkösauna pihalla, ainut parannus siihen voisi olla suihkun asennus sen viereen... helvetin hyvä työ josta pitäisi saada enemmän palkkaa mutta elämä on....

Minulla on ihana perhe ja ihana suku - ei me kauhean sukurakkaita olla, mutta ne suhteet mitä me ylläpidetään vaikka välillä viiveelläkin ovat täyttä laatua!

No, liikakiloja on ihan helvetisti - en voi ymmärtää että voiden näin hyvin paino voi nousta niin helvetisti, kunnes tajusin että stressi ja unettomuus vaikuttaa jojo-ilmiöön enemmän kuin haluaisi myöntääkään. Uskokaapas, minä olen laihduttanut elämässäni tuhansia kiloja!!!!

Nyt minulla on sitten PH-kirjat luettavana, Zumba DVD kirjoineen odottaa vuoroaan, mieli on kevyt mutta minä helkatin väsynyt, ilmoitin tänään tiimille että ei tule vähennyksiä vaan että lisätään tiimin kokoa ja jopa saadaan inflaation aiheuttama palkankorotus - hävettävän pieni mutta kuitenkin.

Kun tämän elämän voisi siirtää rakkaiden luokse niin minä olisin maailman onnellisin ihminen... En pysty edes omille ihmisille soittamaan kun itku tulee niin herkästi - kai se on sitten ylirasitusta, en minä ole ikinä ennen mikään pillittäjä ollut...

Ja sitten kuten äitee sanoo itku pitkästä ilosta, minun on mentävä lääkäriin, olen valunut verta väärästä paikasta jo yli viikon eikä näytä helpottavan... tarttee varmaan lopettaa tietsikan ääressä istuminen ja siirtyä nesteruokaan. Siitäpä tulikin mieleeni että on perjanta, isäntä yövuorossa ja varastossa on varmaankin kylmää olutta... olen ne ansainnut!!!!