Siinähän se meni iltapäivä tsekatessa mahdollisia syitä maksa-arvoihin ja sitten päätös luopua siitä rasvattomasta Dr Dukan dieetistä... eli kauppaan taas ja pekoni-ostoksille.

Älkäähän huolestuko, en minä ala pekonia voissa keittämään mutta minä nyt kuitenkin haluan katsoa että miten se paino lähtee tällä Atkinsin tyylillä menemään. Eric ainakin tykkää jo lujasti.

Eilisiltana tein T-luupaistit rucolasalaatin, keson ja omatekoisen salaattikastikkeen kera - majoneesia, suolakurkkua, tuoretta paprikaa, chiliä ja valkosipulia, juu ja tomattipureeta. Namnam... sitten naposteltiin pähkinäsekoitusta. Olin erehtynyt ostamaan suolattoman mutta saihan niistä vähän maukkaampia sekoittamalla Aromatia sinne mukaan....

Aamiainen alkoi sitten niillä hui niin kauhealta monen mielestä - kaksi munaa ja 75 g pekonia, pekonin rasvassa paistettuina ja valutettuina :-)

Lounas on Ceasar salaatti Lidlistä, jätän vaan ne krutongit syömättä. Vaikkakin ne krutongit on palmuöljyllä voideltuja niin jätän sellaiset turhat valkeat viljat pois. Siksi toisekseen tykkään kovasti juuri Lidlin salaateista. 

Illalliseksi teen sitten lohisoppaa, kerman kera. Syömme normaalikokoisia annoksia eli eiköhän se tässtä. Jos nyt pitää "kärsiä" niin tehdään se makunautintoja vähentämättä.

Istun ullakolla, pari assistenttia jo tuossa nukkuvatkin lattialla pehmopeitteiden päällä...minä istun täällä niin tyylikkäänä pyjama päällä että! 

Viime yö meni niin ihme painajaisten kera, en edes muista muuta kuin että oli paha olla ja pakenin henkeni edestä. Lieneekö syynä Cyberstalkkari elokuva jota katselin aamuyön unettomina tunteina vai illalla katselemani Black Swan... 

Hyvää päivänjatkoa itsekullekin.

Juu ja kyllä mä puurolinjalle menen sitten kun nuo maksa-arvot ovat kohdallaan :-D

tähän vielä kuva mikä muistuttaa minua eräistä henkilöistä työpaikalla.... 

3monkeys-normal.jpg