Työpäivä loppui kl 17. 16.59 oli kaikki valmista ens viikon, siis maanantai-aamun kl 9 SSE tutkintoa varten, kaikki proseduurit oikeilla paikoillaan tarkistettuina ja vielä meille kuulumattomat osastonjohtajan dokumentit korjattuina. Olkapäät kipeinä näppäilystä ja hermot kireenä 9 tunnin työpäivästä ilman taukoja. Siis päivään kuuluu 3 taukoa, 2 15 minuutin kahvitaukoa ja 1 puolen tunnin lounas. Minä ehdin vetämään kaksi 3  minuutin tupakkaa... no pääasia että me taidetaan olla firman ainut osasto joka läpäisee tutkinnon.

Junamatkalla kotiin keskusteltiin vain kaljasta.. ja arvatkaapa kuinka ihana mies mulla on!!! Oli laittanut mulle muutaman kaljan kylmään vaikka itse meni yövuoroon!!! Meillä on suuri huoneiden vaihto menossa, siis alakerran hobbyhuoneesta tulee vierashuone ja koko vintti meille sitten harrastuksia varten, Ja vierashuoneesta maalataan yksi seinä violetiksi... ja kun aikaa riittää niin makuuhuoneesta tulee tosi violetti, päätettiin jopa sinne laittaa violetti kokolattiamatto kunhan löydetään tarpeeksi pehmeä ja untuvainen jotta tulee ylellisyyden tunne tai miten se nyt sit suomeksi sanotaan.

No, kuten sanottua, Eric on taas yövuorossa 3 päivää, ja mulle tulee pyykkiviikonloppu. Ja nyt minä palaan kylmien kaljojen pariin, kolleega tulee sunnuntaina perheensä kanssa saunomaan ja sitä ennen pitää siivota alakerta (meillä on 3 kerroksen rivitalo) ja tämä ilta on ainoa joka on vain mulle... ja näköjään kaljoille. Me laihdutaan ja laihdutetaan vieläkin, vaaka on piilossa mutta farkut roikkuu!!!!