Olen saanut tosi kivan pystin Maureenilta

2032106.jpg

Pystin säännöt ovat tässä:

1) Valitse viisi blogia, joita arvostat luovuuden, kuvituksen, mielenkiintoisen sisällön ja/tai blogosfääriin tehdyn panostuksen johdosta millä tahansa maailman kielellä.
2) Jokainen annettu palkinto on henkilökohtainen ja sitä annettaessa mainitaan blogin kirjoittajan nimi sekä linkitetään palkittavaan blogiin.
3) Palkinnonsaaja panee palkinnon logon blogiinsa.
4) Logo tulisi linkittää alkuperäispalkinnon osoitteeseen.
5) Palkinnonsaaja julkaisee säännöt omassa blogissaan. Kansainvälisen, Uruguaysta alkunsa saaneen palkinnon alkuperäiset säännöt ovat tässä.

Minä kiitän ja kumarran ja niiata niksautankin vielä - ja päätin siirtyä Maureenindieetin kannattajaksi kun tupakoinnin lopettaminen (JIPPII!!!!!) vähän lisäsi taas tuota vyötärönympärystä... hmph!

Sikisokin sekaisin, Risuliisan elämää, ABC Kissa kävelee, AnniTannin elämää, Elämä on elämää ovat blogeja jotka kirkastavat elämääni rehellisyydellään ja positiivisuudellaan.

Elämässä on aina tasapainoa... kilot jotka siskoni menettää tulevat minulle... ja ilahtumiseni pystin johdosta vaihtui äkkiä karmaisevaan tunteeseen kun huomasin että Juusolla, joka hyvää oloansa kelli selällään sohvalla villapeiton päällä... on KIRPPUJA!!! Enhän minä edes tiennyt mitä ne olivat, sellaisen millin mittaisen mustan ötökän joka on tosi nopea minä siellä erotin, kun luulin että Juusolla oli siitä villapeitosta vain irronnut nöhtää! Nyt selvisi sitten syy siihen miksi Juuso on nyhtänyt vatsakarvojansa irti - ja sitä muuten on tehnyt Bossiekin, luulin vaan Bossien matkivan Juusoa kuten niin monessa muussakin asiassa. NYYH ja NIISKIS, tästä tulee sellainen kirppusirkus että! Eric on yövuorossa, mutta huomenna iltapäivällä herättyään minun soittooni hänen tulee mennä eläinkauppaan ja tuoda sieltä kaikki mahdollinen mikä poistaa kirput kissoista ja tästä talosta ja koko pirskatin Lelystadista! YÄK, nyt minä kutian joka puolelta ja kylmän väreitä menee ja ja ja ja......Ja Ericin pitää hakea minun lähetteeni ortopedille terveyskeskuksesta. Mulla menee hermot näitten lekureitten kanssa täällä - minä menin lääkärille jäätyneen olkapään takia, sain lähetteen röntgeniin ja ultraan jossa 4 eri lääkäriä totesivat että kalkkeutumia siellä on ja niitä varmaan tarvitsee sitten raaputella pois... ja omalle lääkärille pääsy kesti 3 viikkoa...ja tietysti mulle iski karsee flunssa vatsaflunssan kera torstaina eli olin puolikuollut perjantaina kun menin lääkärille, Eric jäi kotiin kuorsaamaan yövuoron jälkeen eli taustatukea ei ollut tällä kertaa mukana. Ja mitä lääkäri sanookaan: ei siellä mitään kalkkeutumia ole, mutta lihaksia on katkeillut! Miten ihmeessä??? Kuulemma ihan pieni väärä liike voi katkoa lihaskuituja, ja minulla on ilmeisesti niitä katkeillut siihen malliin ja kun kerran kipu pahenee päivä päivältä niin lääkäri sanoi että ilmeisesti edessä on sitten leikkaus missä niitä kuituja sitten ommellaan yhteen. Minä siinä sitten suu auki ja pää pyörryksissä yritin ymmärtää kuulemaani...englanniksi ja hollanniksi ihan sama tarina. Onneksi sain nyt sitten ortopedille sen lähetteen - Eric saa muuten muistuttaa niitä niistä röntgen- ja ultrakuvista kanssa, keskiviikkona spesialistille siis ja tietysti Ericillä on hammaslääkäri samaan aikaan... Tuntuu siltä että voi sanoa vain että jatkoa seuraa... ja käsivarsi on niin kipeä että saunakin auttoi vain sillä hetkellä kun olimme saunassa. Sain kyllä jumalattoman tiskivuoron tiskattua!!! Eric kun ei tee kotihommia kun on yövuorossa ja näköjään ei ollut niitä tehnyt viikkoon yövuoroja ennen! Hehheh! Minä väsäsin eilen sitten kaalilaatikon ja suklaaruutuja Ericin työporukalle joten keittiössä riitti tänään siivoamista! Sanoin kyllä Ericille kun hän lähti töihin että tiskit odottavat huomenna, mutta enhän minä nyt sellainen laiskimus ole että kaiken teettäisin Ericillä  (pesin muuten 5 koneellista pyykkiäkin tänään) Huomasin juuri että teen vaikka mitä yksikätisenä jotta voisin unohtaa tuon kivun vasemmassa olkapäässä ja käsivarressa.... tätä rataa talo on joulukunnossa ennen kuin huomaankaan. Paitsi jos se leikkaus siitä tulee.... pitäkäähän nyt peukkuja että se oiskin vain kuitenkin kalkkeutuma.

Hyvää viikkoa kaikille!!!!