Kiirettä on pitänyt, ihan koko viikon. Mitäs siinä uutta, ei mitään. Mutta torstaina minun piti mennä uuteen fysioterapiaan, kuntosalille. Kaikki hyvin, minä odotusta täynnä, jopa vanhoihin treenikuteisiin pukeutuneena ja pirun testauksessa verenpainemittari näytti 166/122 mikä ei oo todellakaan totta, ja kaikki treenaus kielletty!!!! Harmista itkin, ja nyt pitää tarkkailla paineita. Kotona ne oli 144/102 eli niiden kummassakin mittarissa oli jotain mätää. Mutta viikko pitää odottaa.

Tänään oli sitten haastattelu ohjelmapäällikön virkaan. Hyvin meni, vaikka jännittikin. Pomo asetti kyllä pari kysymystä mihin en ollut varautunut, mutta onneksi käytin järkeäni ja lyhyttä muistiani ja varmasti vedin pisteet kotiin. Osaston kouluttaja haki samaa paikkaa, mutta haastattelunsa jälkeen laittoi mulle sähköpostia ja sanoi että hän teki sen vain saadakseen kokemusta, hänen mielestään minä olen jo se ohjelmapäällikkö. Sitä mieltähän minäkin, myös pomo, mutta kaikki pitää mennä proseduurien mukaan ettei kukaan voi tulla sanomaan että on ohitettu pykäliä.

Hyvä olo, päätä särkee, Eric yövuorossa ja minä kohta sängyssä, telkkarissa hyvä jännäri "Twisted!" Hyvää yötä!