Perjantaina ja eilen poistettiin sitten 145 neliötä laminaattia ja vietiin kaatopaikalle. Sääli hyvää tavaraa.... Ja minun ylpeyteni vanhalla asunnolla, makuuhuone! Koska olimme laittaneet sinne listat katonrajaan, ne piti poistaa ja niiden yhteydessä sitten meni poistoon tapetitkin. Tänään Eric on talolla maalaamassa meidän lilahtavia seiniä valkoisiksi.... Huomenna mennään muuttoautolla tyhjentämään viimeisetkin rippeet, pihakukkia myöten ja sitten siivotaan kylppäri ja keittiö ja vessa ja pyyhkäistään ovetkin ja ikkunat. Tiistaina on lopputarkastus.

Tänään minä olen kotona, kun remppamies laittaa pihamökkiin kattoa. Jos ei tänään ehdi, niin tulee viikolla laittamaan lattiankin... minä tyhjentelen laatikoita. Ruokavarasto alkaa olemaan tosi täynnä!

Ei mulla muuta. Kirjoitan taas kun kerkiän. Ericillä on kesäflunssa ja taisi sen mullekin tartuttaa.