Tänään tuli paketti Suomesta, Lumikiteeltä joulukalenteri!!!
Sairasloman takia olin sitten kotona ja istuin sohvalla vain iso t-paita päälläni kun joku mies soitti ovikelloa! Olin valmis juoksemaan karkuun kunnes tajusin että postimies roikotti sellaista isoa pussipakettia!!! Ja minä avasin siis oven puolialastomana, oven takana piilossa osittain ettei koko naapurusto pyörry!
Ja nyt on olo kuin joskus lapsuudessa, joulunodotusta täynnä ja tarvitsihan minun se paketti avata ja nuuskia vähäsen... ihanaa minun lempivärejäni täynnä, nyt lasketaan päiviä ja oikeastaan päivien sijasta tunteja!
Oikein sormia kutkuttaa päästä avaamaan paketteja ja suunnittelen juuri että ripustaisinko ne sitten portaideen pylvääseen kun olen saanut havut sen ympärille vai mihin joulukalenterin asetan... jännää!!!!
Tarkistin sitten samalla sen minun lähettämäni paketin kohtaloa, Track & Tracen mukaan se on ollut hakupaikassa jo melkein viikon...minä en enää tiedä näistä Suomen postin jutuista mutta eikös ne vielä tuo paketit ihan kotiovelle asti?
Pomokin soitti kun laitoin sinne sähköpostia että vasta torstaina pääsen lääkäriin. Käski unohtamaan kaikki työasiat ja ottamaan iisisti. No lääketokkurassa ei työasioita jaksa edes ajatellakaan eli helpommin tehty kuin sanottu tällä kertaa. Luulin jo että pomo kiukutteli kun ei mitään kuulunut mutta saattoi olla että vasta tänään tajusi että en minä ole millään oleskelulomalla täällä kotona. En pysty edes rappusia menemään ylös muuta kuin takapuoli edellä kun en pysty kättä nostamaan tukipuulle.
Aurinko paistaa ja sulattaa nyt sitten viimeisetkin lumen rippeet pois... se siitä talvesta!
2092828.jpg
kuten näkyy niin jumalattomasti on postimerkkejä - tutkin tarkkaan suomalaisia joulumerkkejä ja tuli taas koti-ikävä - tai talvi-ikävä...
2092841.jpg
ymmärrätte varmaan että nyt minä olen utelias!!!!! mutta kyllä näin "iso tyttö" jaksaa odottaa päivän kerrallaan.... vai? Joulunodotusta!