Kisut kasvaa, me myös. Mä stressaan Suomen reissua niin että lihosin sit 8 kiloa viikon aikana. Aina sama helvetin homma. No 2 viikon kuluttua se on takana päin taas. Mikä se on että mun piti pitää omana tietona kaikki asiat aina silloin joskus - 40 vuotta - ja nyt taas vaikka ne ei oo ees mun asioita. No olkoon. Käyn kääntymässä, latasin luottokortin täyteen ja maksan sit vaikka helkatti seuraavat 5 vuotta mutta minä en ala kärsimään siitä että jotkut ei tuu toistensa kans toimeen. 

Täällä meillä on kaikki hyvin. Mua hävettää kun en jaksa istua tietsikalla ees lataamassa valokuvia, mutta selkä ei kestä. SE kestää vielä olo-asennon, mutta ei konttoriasentoa. Joten kuvia tulee joskus, tarinoitakin. Pikkukisut ovat ihania. Isot hyväksyvät, välillä äristen, mutta hyväksyvät. 

Ericillä ja mulla on kaikki hyvin :-)