Meidän sukuun kuuluvat tietävät mitä minä tarkoitan - itsepäisyyttä, jos kaadutaan niin kaadutaan eteenpäin voittaen pari metriä, potkitaan omille takamuksille, kirotaan niin että hampaat mustuu, sanotaan että Piru ei huoli kun me laitettais se ojennukseen ja Jumala ei pidä kiirettä kun se tietää että me tullaan kuitenkin laittaan senkin asiat ojennukseen... sillä kuuluisalla suomalaisella sisulla vaikka läpi harmaan kiven - itketä ei muuta kuin salaa tai kun katsellaan Pieni talo preerialla... ja kävellään niin nokka pystyssä että jos ulkona sataisi ja meillä ei ole sateensuojaa niin me kyllä hukuttaisiin - kun kaikki menisi kuitenkin suoraan nenästä sisään!

Kun perimänä on vielä paha mulkaisu ja terävä kieli niin kyllä sitä sitten pärjää, maailmallakin.

Olen saanut viestejä - jotkut niistä ovat saaneet minut ymmärtämään että kaikella on tarkoituksensa, jouluhulluuteni takia tapasin ihmisen joka netin kautta on tullut tärkeäksi ystäväksi, joka osaa antaa nyt neuvoja, kiitos sinulle Tua, työstä tutuksi tullut ystävätär joka toisessa elämässään oli piispa antaa neuvoja ja rukoilee ja rukoiluttaa, tätini muistaa muistuttaa minua tästä Virtasuudesta... kolleega kävi eilen kylässä tuomassa unohtamani kännykän ja se halaus tuli sydämestä - samoin kävi hän tänään tuomassa minulle varrasleipää Lidlistä! Ja sitten me muutin mentiin ostoksille, lihapullia ja kiisseleitä, kanelikorppuja ja muita herkkuja...

Ja ihan sattumalta löysin muutama viikko sitten PH-arvoista blogitusta ja tutkin asiaa tarkemmin, ostin jopa kirjatkin ja niitä luin ja innostuin ajatuksesta holistiseen elämäntyyliin - sen jälkeen painokin on pudonnut minulla 6 ja Ericillä melkein 10 kiloa - ja nyt tarvitsee vain hankkia se alkalisointipullo... kiinnostuneet tarkistakoon PH kaupan nettisivut...

Ja tänään olin sohvalla puolikuollut kun tajusin että nyt potkaisu on tarpeen - kävin suihkussa, pistin piilolinssit, meikkasin kunnolla, fiksasin hiukset, lähdettiin ostoksille ja käytiin lounaalla, ja minä hymyilin koko päivän. Minuahan ei lannisteta!!!! Ja vielä kuulin hyvänlaatuisia uutisia illemmalla niin kyllä se tästä....

Välillä mietityttää että mitä minä oikein olen elämässäni tehnyt ansaitakseni näin ihania sukulaisia ja ystäviä - kenties se vastaus joskus selviää... siihen asti, kaikille paljon terveisiä ja kiitoksia ja voimahaleja minne niitä tarvitaan!!!!