No minähän sitten innostuin kunnolla noita kuvaraitoja tänne lataamaan ajattelematta lainkaan että ne vievät hirveesti sitä virtuaalimuistia... joten saunanrakennushistoria on siirretty tonne sivustoihin ja sinne niitä tulee vielä lisää.

Eric on siellä Ruotsissa, 30 asteen helteessä ne on katastrofiharjoituksia paiskonu ja Ruotsin hyttyset on syöny armaani melkein puolikuolleeksi. Tää on eka kerta kun ollaan tälleen erossa, aiemmin minä olin se joka olin reissussa - ja tää on ihan hirveetä!! Sitä haluis puhua pulputtaa ja vaikka olla vaan ihan yhdessä hiljaa...

No sitten se iso askel jonka päätin tällä viikolla ottaa (aika päätettiin kun saatiin tietää Ericin kurssimatkasta) Mä lopetan tupakanpolton. Jep, loppui jokapäiväinen keuhkojen pihalle yskiminen. Tätä on nyt jatkunu 10 viikkoa ja kun en mä oo enää moneen vuoteen pystyny polttaan muuta kuin kevyt mentholi Marlboroa niin mitä sitä itteensä sit enempää kiusais. Ja syynä juuri tällä viikolla lopettamisen aloittamiseen on ettei Eric sitten ole kotona tupakoimassa. Joten kävin ostamassa nikotiinilaastareita, vahvuutta 2 kun en nyt ihan jatkuvasti kamalasti kärystelly ja kuiteskin light tupakeita. Ehkä valehtelen itelleni että vahvuus 2 riittäisi, mutta inhoan kun nikotiinilaastareitten takia tulee nikotiininhaju ihon läpi. Yäk! En minä mitään mene vannomaan ja varmasti monta kertaa vielä tupakin poltan, mutta ainakin olen ihan vakavasti harrastamassa tupakoinnin lopettamista.

Että toivottakaapa onnea, älkääkä tarjokko mulle tupakkia (ei teil kuiteskaan oo mun merkkiäni eli se siitä) mä meinaten aattelin elää ainakin yhtä kauan kuin tuo armaani, joka on mua kuiteskin 9 vuotta nuorempi. Ja kun minä olen lopettanut tupakoinnin niin ei Ericillä kovin montaa vaihtoehtoa ole jäljellä ja vähän ajan kuluttua olemme tupakoimaton pariskunta. Vielä kun innostutaan liikkumaan enemmän niin hyvä ois. Ja nyt mulla on ihan hirveen kova ikävä ja minä menen saunamökkiini tupakille. Tai siis terassille.