Viikon kuluttua ollaan vietetty päivä Tukholmassa! Pesen pyykkiä ja suunnittelen pakkauksia. Tuliaisetkin on joko valmistettu tai ostettu, melkein kaikille...mutta pidän yllä mielikuvaa että minä itse olen se paras tuliainen ja sitä varten ei tarvitse rahapussia avata - paitsi nyt matkakulujen verran, mutta mieluummin viikko Suomessa kuin kuukausi Turkissa!!!!

Saunoin yksikseni, Eric on iltavuorossa ja minun teki mieleni hikoilla kunnolla. Kauhukseni huomasin myös että koko selkäni on sen hikoilun aiheuttaman sienen pilkuttama - eli Suomessa ainakin apteekki tienaa minulla omaisuuden.

Kirjoittelen ylös ostoslistaa - Bostonin kurkkua, salaattikastikkeita, sitruunapippuria, raesokeria, kaikenlaisia leipomisjuttuja, hernesoppaa (taitaa olla muuten mulla kihti kantapäässä, eli hernesoppa on harkittavien listalla) Lapin kultaa saunajuomaksi, jotain saunatuoksuja, kunnon kengät, ruisleipää, kahvia, teetä, sinappia kilokaupalla, lonkeroita, kunnon makaroonia, ja kaiken kuskaamiseen tietysti rekka!!! hihi!

Minä menen takaisin saunaan, lärvivihkon aiheuttama addiktio on pakko katkaista, eli jalkapalloa ja saunomista ja takapihan sohvalla löhöäminen kuuluu nyt sitten meikäläisen reseptiin...

Niin juu ja lääkkeet kohtua varten ovat myöskin lääkkeitä kihtiin ja minä kävelen!!!!! On se ihanaa kun on kipu pois jalasta, vaikkakin kohtu kyllä vieläkin kramppaa...

Äiteetä on ikävä, myssyjä on valmistunut tosi mukavasti :-)