Mutta ai niin mahtava olo, koko minä itte tuntuu kevyemmältä kuin viikkokausiin, otettiin melkein 4 tunnin saunakertymä ja minä kävin pariin kertaan uima-altaassakin. Kaljaa tietysti, mutta jätin iltasapuskan väliin. Nyt teen kaikkeni jotta Eric lähtis mun kanssa kapakkaan... eilen oli meinaan palkkapäivä ja me käydään ulkona noin kerran vuodessa!!! Keskustassa on Stadshaartfeest, eli kaupunginsydämenjuhlat, ja ne jatkuu vielä pari tuntia... kapakka mihin haluaisin taitaa olla aikas täynnä mutta ehkä mä jotenkin tään saan junailtua. Eric on just suihkussa saunan jälkeen ja minäkin aattelin ruiskutella kunnolla, vähän meikkiä naamaan ja kartsalle :-D niin siis jos ja kun armaani ymmärtää että nyt meitä vietiin! Siellä vois vaikka pelata vähän biljardia kanssa.... tai kotona istua ja töllöttää jotain uusinnan uusintaa. Onneks huomenna on Formulat, on puhdetta sunnuntaille!

Ai niin juu, ollaan päätetty palata alunperäiseen suunnitelmaan ja järjestää ullakon 50 neliöstä mulle se hobby huone ja siirtää vierashuone toiseen kerrokseen. Näistä kohta lisää asiaa, huomenna mittailen mihin kaikki mahtuu, kirjahyllyt tulee oleen onkelma!!!