Ninnu: tukanvärjäysaineita löytyy joka puljusta joka myy shampoitakin - Kruidvat, Etos, Meeuwsen, lista on pitkä. Vetyperoksiidit kai tarttee ostaa apteekista. Toisaalta taas kaikki nuo edelliset myyvät kaikkea mitä apteekitkin, paitsi reseptitavaraa Cool Kalliimpaa kuin Suomessa tai Ruotsissa mutta sitten on taas paljon muuta missä voi säästää.

Eilen oli uusintakäynti ortopedillä. Käswivarren liikkuvuutta tutkittiin, ei siitä tule entisen vertaista ikinä. Mutta vaakatasoon sain sivulle. Se revennyt lihas on lääkärin mukaan tervehtynyt kun en itkenyt kun se tutki sitä olkavartta... ja kun kerran pystyn nukkumaan kivuiltani niin ei tippunut kortisoonipiikkiä - niitä kun saa antaa vain 3 vuodessa. En kyllä valittanut, kyllä tuon käsivarren ja olkapään kanssa taas menee muutaman kuukauden eteenpäin. Sanoi että sitten kun en enää pysty nukkumaan niin ottaa vaan yhteys häneen suoraan ja piikille sitten. Tuli mieleen että meinaatko ihan ikiuneen mut piikittää Tukittu

Tein toissapäivänä niin hyvää soppaa (8 litraa) että sitä mussutetaan monta päivää ja sitä syö vaikkei oo nälkäkään... Eric sai tänään luvan katella telkkaria kun Ajax pelaa Euroopan UEFA Cupissa... saanpahan rauhassa lukea uutisia.

Klingelin paketti tuli vihdoin viimein, nyt pääsee itsekin postitushommiin Viaton ja uudet matot kylppäriin ja vessoihin, pari ihanaa kulhoa jotka pitävät sopat kuumana ja kiisselit kylminä, kirsikanpunainen pusero... lasinen joulukuusi karkkeja varten, pari kakkuvuokaa silikoonisia joulua varten - juu tarjouksesta!!! ja vähän muutakin...

Juu ja sitten vihdoin viimein tuli buukattua floating ja hieronta, 85 euroo !!! tunnin kellunta ja tunnin hieronta, maaliskuun 25. Amsterdamissa! KoanFloatissa, oli ihan pakko linkittää... katsos sieltä se video... teksti on hollanniksi mutta puhukoon kuvat puolestaan.

Minä menen nyt suihkuun, huomenna on ne häät ja en minä voi hiuksiani huomenna pestä, ne on sitten niin lentävät ettei niistä saa mitään aikaiseksi. Juhlat alkaa vasta kahdeksan aikoihin illalla (siis se avoin juhla missä on ystävät tuttavat ja kylänmiehet sekä työkaverit) mutta tulen kotiin jo iltapäivällä jotta voin alkaa restauroinnin ajoissa Kieli ulkona Tämä on ensimmäinen viikonloppu viiteen viikkoon jonka saamme viettää yhdessä ja Ericin pomo kehtasi kysyä josko Eric tekisi lauantaiaamuna ylimääräisen aamuvuoron!!! EI EI EI ja vielä kerran EI! Jopa appiukko ei pääse kylille Viaton

EI VOI OLLA TOTTA!!! APUVA!!!! mä olen maailman huonoin ihminen!!! Ei ihme ettei Lempäälästä oo kuulunut mitään, minä olen mennyt tyhmä unohtamaan veljentytön syntymäpäivän!!!! Synttärikalenteri kun on laatikossa eikä seinällä eikä Piritta ollut mun sähköpostin muistutuslistalla! NYYHKIS! En minä näin myöhään enää ala soittelemaan... toivottavasti viikonloppuna on joku hyvä väli soittaa... MÄÄ EN ALA! Työkiireet sekoittaa mun pään ja ajanlaskun. Anteeksi nyt kamalasti!

Muuten ystävät ja kylänmiehet ja varsinkin oma poppoo... laittakaa nyt useemminkin sana toisensa perään tohon kommenttilooraan. Vaikka oisittekin kiukkuisia tälle tyhjäpäälle Itku

Marika, Messengeri oli ihan sekaisin! Sain Moikka ja kaikki pimeni... Pojille terkut ja halit ja nyt mä tajusin että on sitten unohdettu toisetkin synttärit! Kortti ei ainakaan ehdi ajoissa perille, P*****E! Mä meen maate nyt!