Arvatkaapa onko kiva tulla kotiin 12 tunnin jälkeen, mies hakee autolla asemalta ja kotona keittää kahvit, tiskit on tiskattu ja pyykkiä kuivaustelineet väärällään ja sanoo että ei tartte ruokaa laittaa, hän kyllä lämmittää eilisen jämät!

Ja sitten saan istua sohvalla selaamassa tämän viikon mainostarjontaa, tuoretta kahvia kuppi nokan alla, kissa kainalossa ja mietin vaan että onkohan tänä iltana jalkapalloa telkkarissa!!!!

Ei vaan, Eric kyllä käyttää osan vapaapäivistään kotitöihin, jopa niihin jotka normaalisti kuuluvat minulle. Olen kotoa 24 tuntia enemmän viikossa poissa kuin Eric ja alusta lähtien on ollut selvää että silloin ei enää kotitöitä laiteta keskeltä kahtia, vaan se tekee joka kerkiää. Minä olen sitten se joka ompelee ja järjestää ja käyttää vielä aikaansa appiukon asunnonkin kuntoon laittamiseen.

Siskolta tuli SMS että miten mun vanha kannettavani on kunnostettavassa kunnossa, poika kun haluaa joululahjaksi kannettavan tietsikan. Toisaalta poika on sitä halunnut jo 4 vuotta, mutta kamalaa mitä nykyajan muksut joululta odottaa. Tiedän kyllä että käytettykin kelpaa, taitaa vaan mulla olla huonoja uutisia kun omani on ollut käyttämättä puolitoista vuotta ja tietokonenero töissä sitä räpelteli ja sanoi että läpikuollut se on ja ei siihen saa ees uutta laturia enää. Ja minä piru kun silloin 6 vuotta sitten maksoin siitä kolme tonnia! Saa nähdä jos ne saa siihen eloa paikallisessa tietokonekorjaamossa. Onneksi sain sen silloin pari vuotta sitten tyhjennettyä, muuten ois suru puserossa. Ja vaikka ne sais sen laitettua kuntoon on siihen hankittava uudet käyttösysteemit jne, kun kaikki on ruotsiksi, englanniksi tai hollanniksi siinä koneessa. Saa kattoo sitten, en uskalla mitään lupailla suuntaan enkä toiseen. Ja viestiä tuli vielä että meidän 3 tunnin kaljakas keskustelumme pari kuukautta sitten maksoi 46 euroo!!! Muutama samanlainen puhelu ja siinä ois jo lentolipun hinta! (Ja siinä myös yksi syy tälle bloggaamiselle)

Töissä kiireitä tietty, musta tehtiin webmasteri, ja mulla on siihen oma PT (henkilökohtainen treenari) mulle homma tuli siitä syystä että jaksoin valittaa intranetin sivustosta kun se on ihan ala-arvoisessa kunnossa ja PT siks kun kolleega on siitä designaamisesta enemmän kuin innoissaan! Helppoahan se on siitä sivusta katsoa minun ja komennella että eiku siihen laitaan ja eiku sinne kulmaan ja eiku toisenlaisilla fonteilla! Kelpaa se meikäläisen, taidan pyytää toista kahvikupollista ja mennä löhöämään katin kainaloon, Juuso nimittäin valloitti meikäläisen sohvan päätytyynyt (löhötyynyt) Niin ja tarttee tarkistaa telkkariohjelmat kuiteskin ;-)