Päivän tulos

3 dl vähäkalorista tuoremehua

nuuteleitä kanacurrylla - yököttävää mössöä töissä mutta nälkä oli eli varmaan kolmasosa annoksesta, siis se kastikeosa meni alas

päärynä

valmista kanasoppaa, muutama köyhä kananpala kirkkaassa liemessä ja muutama spagetinrihma siellä mukana, kaksi ruisleipää jugurttilevitteellä juustonsiivun ja 2 herkkukurkkuviipaleen kanssa

banaani

5 mandariinia!!!

mulla on aina ollut ja tulee aina olemaan hedelmäaddiktio

ja nyt mä syön kynsiäni!!!!! apuwa, tää oli vasta eka päivä ja mä olen ollut kun persuuksiin ammuttu karhu, porukka töissä ihan oikeesti pelkäs mua!

Sade on vienyt lumet pois ja samalla viimeisetkin hymynrippeet... mun on pakko tilata gynelle aika, tätä nykyä iskee karsee anemia kerran kuukaudessa ja juttuihin menee 20 euroa kuukaudessa kun on aina tulva!!!! Mä sitten todellakin odotan vaihdevuosien jälkeistä aikaa...

Entinen asiakaskontaktini, nykyinen ystäväni, sai minulta läksiäislahjaksi MK paketin ja tänään tuli viestiä että jo on hyviä tuotteita ja että hän huomaa eron. Tuli hyvä mieli... välillä mietin että miksiköhän en uskalla alkaa ihan kokonaan MK alalle, kun se on ainut homma mun elämässäni ollut mistä mä olen nauttinut täydellä sydämellä! Se vaan vie kyllä sit niin kokonaan mukanaan että tarttee varautua kaikkeen ajoissa. Eric kyllä antais mun tehdä mitä vaan - mitähän ne töissä sanois jos pyytäisin vuodeksi vain 3 päivää viikossa töitä.... jotta laskut vois maksaa rahalla jonka saa repiä selkänahastaan ja sit kaiken MK vois käyttää hyvään oloon!!!!

Alan nyt yöpuulle, Eric on yövuorossa ja jo nyt on ikävä. Onneksi ens viikonloppuna ollaan molemmat vapaalla!