Tänään taas, kuudetta kertaa viimeisen viikon aikana, purskahdin itkuun kesken työpäivän.. mun on pakko mennä lekurille hakeen jotain joka estää nää turhat tunteenpuuskeet. Jep, olen turhautunut. Jep, olen vihainen. Jep, en tajua että maailmaan mahtuu niin monta idioottia ja niistä muutamista on tullut mun pomoja.... Jep...tarttee hakee apua tai on työttä... Jep.. en oo maailman mahtavin joka osaa kaiken ite eikä ikinä tartte apua. V***ttaa vaan että mun tuloksesta muut bongaa bonukset ja minä itken jopa saunareissut.

Että silleen, piristä siinä sitten maailmaa!

Ai niin juu... jotta tiedätte missä mennään, niin tässä on yks jonka mielestä rahan piti tulla ilman mitään - ja aiheutti firmalle 200 000 Euron tappion - ja voi kun sinisilmäisenä että en tiedä miksi - idiootti julkaisi kuvan Naamakirjassa!!!!

1247694163_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Julkaisi vielä useammankin, mutta raivosta huolimatta mulla oli tunne että minähän sanoin - se koira kajahtaa mihin kalikka kalahtaa - meinasivat lakkoilla kun sanoin että yövuoroon tullaan tekemään töitä. Mitä tämä herra ei muistanut julkaistaessaan tämän kuvan että jokuhan sen otti... ja se joku on vielä töissä ja minulla on kaikki aikakohtaiset yksityiskohdat tiedossa.... voi V***U kun ottaa päähän kun tyhmät ihmiset luulee että mua voi K**ETTAA!