Huomenna on sitten työmatka edessä ja kun kone lähtee puoli kahdeksalta se tarkoittaa sitä että kentällä on oltava kello 6. Ja se tarkoittaa sitä että kotoa lähdetään puoli viisi. Ja minä nousen ylös puoli neljä! Ja minun unitavoillani nukahdankin vasta puoli yksi! Eli stressi on ottanut minut valtaansa!

Olen aina rakastanut matkustamista, Mary Kay ajat olivat ihania vuosia! Mutta Ruotsissa asuessani minulla oli auto ja olin itse oman aikani herra... vuodet ovat vaihtuneet ja systeemit muuttuneet. Onneksi minulla on Eric ja Ericillä huomenna vapaapäivä ja Ericin unenlahjoilla hän voi mennä nukkumaan jo iltakahdeksalta ollakseen virkeä auton ratissa.

Kyseessä on vain päivän reissu, mutta se tulee olemaan pitkä päivä, koska kotiudun vasta iltakymmeneltä.

Olen valmistellut esitystä viikon ja tänään sen viimeistelen. Oma osuus oli helppoa mutta lisätä siihen Shanghai ja San Jose tiedot oli tuskan takana, mokomat olivat vaihtaneet Excelit bitmappeihin!

No, minä lähden töihin nyt. Hyvää, aurinkoista OIKEAA JUHANNUSAATTOA teille kaikille!