Eka sauna omassa saunassa... kolme kertaa ja tauot päälle ja sit kunnon suihku... mä voisin jatkaa tätä koko yön. Tarttee olla ulkosuomalainen että sen ymmärtää... ei tartte enää matkustaa 200 km 1 tunnin saunan takia, siellä pihan perällä se on ja pysyy ja tunnissa valmis (no kun ei sitä voimavirtaa oo vielä asennettu, niin menee reilu tunti) ja sopivat 65-70 astetta ettei ihan pää pala, mutta pääntasolla on kyl 90 testasin joo.... ootan huomisiltaa ja armasta kotio... tai siis saunaan, laitan sen ajastimella huomenna joten sauna valmis kun tullaan lentokentältä. Voi että on ihana olo, tänä yönä mä nukun ihan oikeesti tirkistelemättä kuis paljon kello näyttää taas! Kolleega ei usko että oisin ajoissa töissä, kiva yllättää sekin, ja toisekseen, oon niin iloinen ja ylpeä että jokaikinen joutuu kuunteleen mun saunasaarnaa aamusta iltaan, taitavat mun työntekijät olla iloisia että on perjantai ja pääsevät musta eroon pariksi päiväksi. Ja ens torstai on viimeinen työpäivä ennen lomaa!!!!!!!