Eilen oli pitkä matkustuspäivä. Ensin Tampereelta Helsinkiin ja sitten Helsingistä Amsterdamiin. Lentokoneilla. Ja sitten omalla autolla kotiin Frieslandiin.... ajoin muuten rankkasateen läpi ja sit se seuras mua koko matkan, mutta olin nopeampi. 

Mitähän siitä viikosta kertoisi. Muistot haluan pitää oikeastaan ihan vain itselläni kun ei sanat varmastikaan saisi kuvattua mun tunteitani.

Tapasin itselleni tärkeät omat ihmiset: veljeni, veljenpojan vaimonsa kanssa (heidän häät), veljen nuorimman tyttären, kakkosisäni, tätini ja hänen miehensä, siskoni ja hänen perheensä, hänen pojaltaan lainasin autoakin, serkkuni ja hänen koiransa, veljen ex-vaimon josta on tullut hyvä ystävätär, parhaan ystävättäreni ja kummityttöni ja vielä sokerina kakun päällä ihan sattumalta vielä isän ja kakkosäidin tapasin kaupan eteisaulassa pari tuntia ennen lentokentälle menoa vaikka olin kovasti harmitellut kun en päässyt heitä tapaamaan. 

Häät oli ihanat, ruoka ja ohjelma hyvää, sain kesäflunssankin joka taisi sittenkin olla häkämyrkytys auton rikkinäisen pakarin vuoksi, joten kaikki suunnitelmat menivät uusiksi....

Olin tädin mökillä pari päivää ja suunniteltiin meidän keittiötä ja heidän paljuansa...

Saunoin kakkosisällä ja tädilläni, muut saunomiset jäivät mun huonon oloni takia.

Maistelin Upsidereita.... uusia makuja. Mutta olen tyytyväinen niitä ei meidän kaupoissa ole, voisi tulla jano... 

Ostin saunaan maalit sisälle ja ulos, myös ledlamppusarjoja saunaan ja spahan, saunaan kaikenlaista pientä, Marimekon uusinta kangasmallia muutaman metrin, keittiöön maton ja pari pyyhettä, yöpaidan ja pyjaman Lindexistä ja leipää, kahvia ja juustoa. Nyt mussutan juustoa ja olen sitä mieltä että ovat taineet Suomessakin vähentää suolaa siitä kun ei se maistukaan siltä kuin sen piti. Polar-juustot olivat aina suosikkejani. 

Kotiin tultuani Mimmi oli takapihalla vastassa ja voi sitä itkuvirren pituutta..... sitten taas diivailtiin, mutta Mimmi on nukkunut nyt jo 14 tuntia samassa paikassa....   Kaikki 6 kissaa nukkuvat nyt olohuoneessa kun minä eksyin tietsikalle.

Kotona on hyvä olla, eilen illalla saunoinkin ja kun Eric tuli kotiin niin syötiin vielä mustamakkaraakin. 

Ai juu ja kävin gynekologilla, ihanaa kun on lääkäri joka ottaa asiat vakavissaan ja jolta saa todellakin asiantuntija-apua. Ja lääkkeet taas vuodeksi.

Nyt menen päikkäreille. Omaan petiin. Kotona on hyvä olla.