Minä muutama vuosi sitten Suomi johti jääkiekossa 5-1 Ruotsia vastaan, vannoin vaihtavani kansalaisuuteni jos Suomi häviää. Tulos 5-6. Ja söin sanani.
Vuosia kulunut, jääkiekko vaihtui jalkapalloon... Minä 45 V joka tuskin muistan eilen tapaamieni ihmisien nimiä tiedän kaiken hollantilaista jalkapalloilijoista ja heidän  perhe-elämistään.... Jumankuta mutta tämän pelin piti päättyä toisella tavalla. Suomi kun voitti maailmanmestaruuden silloin 1995 niin toisessa kotimaassani Ruotsissa kaikki sanoi että se oli vain ja ainoastaan ruotsalaisen treenarin ansiota, en todellakaan halua herätä huomenna ja lukea lehdistää että venäjä voitti hollantilaisen treenarin takia.Se on niin ruotsalaista että... no ehkäpä sitten Venäjä voittaa koko EM-kisan. Hei muuten, koskas Venäjästä tuli osa Eurooppaa? Tai Turkista? Minä en sitten katso yhtä ainutta peliä enään näissä kisoissa, tulin siihen tulokseen että unet ovat vain unia. Ja niistä sydämensykytyksistä johtuen, minä olen Hollantilainen, ilman että niiden piti voittaa!