Mulla on maailman paras äitee, arvakkaas mitä posti toi meille tänään!! Kevyen ison paketin, ja Eric ei uskaltanut sitä avata kun minä olin töissä, ei kyllä kertonut sen saapumisestakaan. Itse tulin puoli tuntia myöhässä kotiin kun oli niin paljon viime minuutin juttuja hoidettavana týöpaikalla. Talsin vesitihkussa bussipysäkiltä kotiin ja kävin vessassa istuskelemassa ja lukemassa iltalehteä, heh heh, ennen kuin tulin olohuoneeseen ja näin paketin!!! Siellä oli kirja jossa 200 ristikkoa, kiitos äitee!

Ja tässä se paketti aukaustuna:728980.jpg

 

728982.jpg

Just niin uskokaa tai älkää niin äitee postitti meille Suomesta 2 VIHTAA Hollantiin, minä jo olin itsekseni harmitellut kun kesä oli liian pitkällä täällä Hollannissa vihtantekoon juhannuksena!

Nyt meikäläinen istuu täällä hymysuin ja mietiskelee meniskö salaa saunaan (Eric on nimittäin supermyöhäisessä iltavuorossa, tulee kotiin vasta kl 2 jälkeen) vai raaskisiko odottaa viikonloppuun. On vähän kuin ois kermakakku pöydällä ja mieli tekis vähän lipaista!

Nyt mulla on siis sauna, vihdat, ristikkolehti, hyttyskierukoita ja suomalaista musiikkia  CD soittimessa, yks kysymys: Miks mulla ei oo loma? No, näitten sadeviikkojen jälkeen tulevalle lauantaille on luvattu aurinkoa ja 26 lämmintä, olkoon miniloma sitten.

Ai jessus että mä olen onnellinen! Suurkiitos, äitee!!!! Ja Mikko kans, kyllä mä tiedän että silläkin oli sormensa pelissä, hi hi!