Sikinsokin sekaisin blogin kautta löysin itseni tänne ja kun kerran olen jouluhullu niin mukaan pyysin minäkin!
1859956.jpg


Viimeiset kesälomapäivät menevät  pyykkäämisessä ja tilattiin huoltomiehet ensi viikolle, vintiltä löytyi hometta!
Ericin isän olohuone saatiin maalattua eilen, ajattelin huomisaamuna surauttaa verhot valmiiksi ja sitten Amsterdamiin takaisin viikonlopuksi. Ericin isä lähti eilen kahdeksi viikoksi Mallorcalle ja jätti meidät kateelliset tänne. Mutta johan se meille taas yllätyksen keksi!
Kun tulee kotiin niin saamme hänen 94 senttisen  telkkarin, sellaisen seinälle kiinnitettävän - eli ei tule Ambilightin ostosta nyt mitään... tv on vuoden vanha, mutta herra haluu isomman! ja tuo 94 senttiä  on siis 37-tuumainen!!! No minähän en osaa sanoa EI! joten nyt on jaossa sitten 2 telkkaria meidän talosta pois. Sony 8 vuotta  vanha  jumalattoman painava (85 kg) ja makuuhuoneen valloittanut ikivanha joka menee  roskiksiin.
Ollaan herkuteltu niin että korvista pursuaa ulos, ja nyt on sitten vihannessoppa viikko!
Ai juu ja ihan olen unohtanut kertoa! Olen 4:ttä päivää ilman tupakkaa, ilman mitään korvikkeita - luin Allen Carrin kirjaa... ja nyt on ihan yäk!!!! kun ajattelenkin että antaisin tupakan  määrätä mitä minä teen ja haluan  tehdä - ja koska!
No katotaan sitten koska Eric lukee saman kirjan ;-) minä lähden kissanruokaostoksille nyt!