Ystävältäni saaman sähköpostin käännös:

Rakas perhe ja ystävät 


Haluaisin sanoa paljonkin, mutta ennen kaikkea kertoa, että saavuin kunnossa. 

Kirjoitan tätä taivaasta jossa asun meidän Yläkerran Herramme kanssa, jossa ei ole enään kyyneleitä tai surua vaan vain ikuista rakkautta. 
Älä ole onneton, koska olen poissa silmistäsi, muista, että minä olen kanssasi joka aamu, päivä ja ilta. 

Sinä päivänä kun jouduin jättämään elämäni maapallolla Jumala nosti minut ylös, halasi minua ja toivotti minut tervetulleeksi

Hän sanoi: On hyvä saada sinut tänne takaisin. Olit kaivattu kun olit poissa. Ja mitä tulee rakkaaseen perheeseesi, he tulevat tänne myöhemmin. Tarvitsen sinua kovasti suurta suunnitemaani varten. On niin paljon asioita mitä on tehtävä auttaaksemme meidän maallisia ihmisiämme.

Sitten Jumala antoi minulle listan asioista, jotka Hän halusi minun tekevän, ja päällimmäisenä siinä luettelossa on että minun on katsottava perääsi ja huolehdittava sinusta. 
Olen vierelläsi joka päivä ja kaikkina vuosinasi, ja kun olet surullinen o
len siellä pyyhkimässä kyyneleesi. 
Kun makaat yöllä sängyssäsi paossa päivän askareita, kun ajattelet elämääni maapallolla, ja kaikkia rakastavia vuosia, ja ne ajatukset saavat sinut kyyneliin koska olet vain ihminen, Jumala ja minä olemme lähellä sinua yön sydämessä. 

Älä pelkää itkeä, se lievittää kipua. 

Toivon, että voisin kertoa sinulle, mitä Jumala on suunnitellut, mutta jos minä kertoisin sinulle et ymmärtäisi. Yksi asia on varma, vaikka minun elämäni maan päällä on ohi, olen lähempänä sinua nyt kuin olin koskaan ennen. 

Ystäväni, luottakaa siihen että Jumala tietää mikä on parasta. En ole kaukana teistä, olen vain harjanteen toisella puolella. 

Joten, jos voit auttaa jotakuta surussa tai kivussa, voit sanoa Jumalalle yöllä ettei päiväsi ollut turha. 
Ja nyt olen tyytyväinen, että elämäni oli vaivan arvoista, tietäen että tielläni kulkiessani sain jonkun hymyilemään.. 
Jos tapaat jonkun joka on mieli maissa ja alakuloinen, ojenna auttava kätesi ja nosta hänet ylös matkasi varrella. 
Kun kävelet kadulla ajatellen minua, tiedä että kävelen sinun jalanjäljissäsi vain puoli askelta takanasi. 
Ja jos tunnet hellän värähdyksen tai tuulen kasvoillasi se olen vain minä antaen sinulle ison halauksen tai hellän syleilyn. 
Tulen aina rakastamaan sinua taivaassa olevasta maasta. Olemme pian taas yhteydessä.

 
PS Jumala lähettää terveiset.

Juttelin Pian kanssa tänään ja sanoin että on vain ajateltava että aiemmin äidin ja minun välillä oli pitkä välimatka, mitä tietysti puhelut ja sähköpostit lyhensivät, mutta nyt äiti on aina vierelläni, hän tietää kaikki ajatukseni, iloni ja suruni ja hän tulee lievittämään tuskaani ja tönäisemään eteenpäin kun jumitun paikalleni. Opin häneltä niin paljon, ja tulen häntä aina ikävöimään, mutta hän on aina sydämessäni, aina olkapäälläni enkelinä tai askeleen päässä, aina tukenani. ja