Nukahdin sohvalle kipulääkkeitten ansiosta viime yönä enkä jaksanut edes aamulla kömpiä yläkertaan kun Eric lähti töihin. Snooze oli käytössä tunnin ennen kuin tajusin että on noustava ylös konferenssia varten. 3 varttia puhelimessa miettien koko ajan että koska voi ottaa kipulääkkeen pistää kyllä mietityttämään että onkohan noi lääkkeet addiktoivia vai onko mun suu todellakin näin kipeä???

Eli puolitin kipulääkeannokset ja katsellaan sitten. Huomenna pitäisi mennä töihin, vaikkakin tiimini sanoo että lepää nyt kunnolla ettei tuu tulehduksia niinkuin viime kerralla. Antibiootit veti kyllä mahan vedeksi, eli hyvähän se ois olla kotona kunnes antibioottikuuri on ohi. Maanantaina sitten tikinpoistoon, ja toivon todellakin että viimeisin mitä mulle tehdään sitten joulukuussa on hampaiden valkaisu - toi suuvesi mitä pitää käyttää päivittäin pariin otteeseen värjää mun hampaani ruskeiksi!

Kissat rakastaa mun kotonaoloani, saavathan he sitten röllitellä mun päälläni kuinka haluavat!

Ulkona on kylmää, 7 astetta, mutta ihana auringonpaiste, harmi kun on oltava sisätiloissa!

Mukavaa syksyä!