Jerelle 13-vuotis syntymäpäiväonnittelut! Ja synttärihalit!!! Jessus että aika lentää!

Ericin synttäreitä juhlittiin viime viikonloppuna ja se oli taas sellaista draamaa sieltä sen mamman puolelta että lopputuloksena täällä oli vain Ericin isä, minä, Eric, Luz ja Jeroen - kamalasti ruokaa ja juotavaa, mutta me sitten vaan syötiin kakkua ja paellaa ja saunottiin ja uitiin. Draamasta sitten joskus enemmän, ei jaksa nyt kun se vie kaiket energiat!

Töissä on kiirettä eli asiat ei mihinkään muutu, mulla on ressiä ja nyt minä lähden leikkaamaan Ericin hiukset.

Ai niin juu, sähköpostit ovat muuttuneet. Joku hakkeroi mun hotmail osoitteeni eli älkää käyttäkö sitä. Linda, olen menettänyt yhteystietosi! Samaten family osoite chellossa on suljettu eli nyt minut saa kiinni miia.van.herwaarden at gmail.com osoitteesta kunnes on muita asioita oioittu!