Minä vihaan yllätyksiä, hyviä ja pahoja! Hyviä siksi että ne saavat minut tunteellisiksi ja itku tulee ja jalat menee alta yhtä aikaa. Pahoja siksi että ne tuntuvat siltä kuin minua olisi petetty taas kerran. Hyviin lasketaan ystävien yhtäkkiset esiintulot nurkan takaa silloin kun heitä vähiten odottaa ja jopa lottovoitto! Pahoihin tietysti kaikki yhtäkkiset rahanmenot, murrot, autojen hajoamiset, kissojen loukkaantumiset jne. Ja myös minun armaan mieheni tapa unohtaa että meitä on kaksi tässä huushollissa!!!! Eli kun ostetaan jotain niin siitä keskustellaan tai siitä informoidaan etukäteen, luvan pyynnistä ei ole kyse!

Pari kuukautta sitten hajosi tietokone ja siinä meni sitten se viimeinen 700 kun piti uusi saada ja kaupassa keskusteltiin pitkään ja hartaasti että kannettava vai pöytäkone. Pöytäkone tuli tulokseksi koska mitä me kannettavalla tehdään kun ei matkustella.

Sitten minä sain sen kannettavan töistä ja olen ihan päivittäin kiukutellut - kuljetushankaluuksista siihen että olen sitten 24/7 tavoitettavissa... myöskin sen koko, se vie sohvapöydästä ison alueen! No se kone on vain työtarkoituksiin, internetti on suljettu suurilta osin - ja se on ihan ymmärrettävää!

No kuten aiemmin mainitsin niin me saatiin lomarahat... ja eilen kun tultiin kotiin niin Eric henkäisi kotiovella (oltuaan jo kymmenen minuuttia myöhässä hakiessaan minua) että juu pöydällä on YLLÄTYS!!!!! Oli juu, kannettava, sillä tekosyyllä että hänellä olisi sitten jotain tehtävää yövuorossa ettei nukahda. P****puhetta mieheltä joka on ylpeä siitä kuinka vakavasti hän työnsä ottaa! Ja minulla paloi pinna! Yhtäkkiä kun on enemmän rahaa niin se meneekin sitten "omiin" ostoksiin, ilman keskustelua - ja samaan aikaa oletetaan että minä sitten maksan kaikki meidän lomakustannukset! Yhteiset lomakustannukset, joihin kuuluu kaikki herran vaatteista kenkiin jne.

Tunnin mökötyksen jälkeen sain sanat suustani ja lisää tekosyitä tuli vastaukseksi - ja sitten se vihoviimeinen - no se oli ihan IMPULSIIVINEN ostos! Ja V**** impulsiivinen, sitä olis voinut siitä kaupan kassalta soittaa että ai niin olen muuten nyt ostamassa ja niin edelleen...

Ja minä olen tunnetusti pitkävihainen joten meni halut järjestää mitään synttäreitä tuolle itiotomaatille!!!! Juu se on ihan hyvä sana kuvastamaan rakastettua joka käyttäytyy idioottimaisesti! Varsinkin kun tiedän että ensi kuussa taas tullaan kyselemään että voisinko heittää parisataa laskuihin....

Taidanpa tästä lähteä IMPULSIIVISENA töihin ja mennä avaamaan oman pankkitilin, johon toisella ei ole mitään oikeutta ja alkaa laittamaan rahaa sivuun sitten kaikkiin tuleviin IMPULSIIVISIIN ostoksiin - meidän perhe tarttee PT Cruiserin ja voisin käydä silmäni laserilla leikkauttamassa ja rasvaimussa ja hankkimassa tekohampaat ja ihan impulsiivisesti ostaa uuden langattoman modeemin jonka salasanaa en anna kiristämälläkään!!!!