Mä en tykkää yhtään, nyt kun ois aikaa viettää Pian ja Pirittan kanssa - jouduin nimittäin puoliaikaisesti töihin kun oli mukama niin katastroofia että. P****t! sanon minä. No, onneksi Piritta on kova heräämään aamuvirkku joten ehdittiin viettää aikaa ennen kuin lähdin töihin 6.30 ja tulin takaisin sitten 13.30
4 tunnin työ ja 3 tunnin työmatka... mulla paloi pinna ihan kunnolla pomoon, vedin hernettä kumpaankiin sieraimeen oikein taiteella!
No joka tapauksessa, lentokone suuntaa nokkansa tänä iltana Helsinkiä kohti ja täti jää tänne sitten taas kyyneliä pyyhkimään.
Yksi iltapäivä vietettiin Zaanse Schansilla, syötiin lättyjä ja osteltiin kaikenlaista pientä. pari iltapäivää tehtiin ostoksia (meidän outletin ulkopuolella oleva varvi paloi ja osa outletista oli suljettu, mm Gant, mutta Piritta löysi Schleichin hevosia ja Gant unohtui siinä vaiheessa) Ostin itelleni uudet lenkkarit Nikeltä, violettia tiätty ja tuhlasin vähän rahaa huulipuniin ja luomiväreihin, violetin sävyjä tiätty!!!
Työpakon takia asuinjärjestelyt täällä muuttuivat niin että Pia ja Piritta nukkuivat makkarissa, minä sohvalla ja Eric ilmapatjalla keskellä olkkarin lattiaa, ja melkein joka yö se päästi siitä ilmat pihalle, kun se falskas - Bossie ja Pumpuli otti sen päällä matsin yhtenä iltana ja luulen että se ilmapatja joutaa nyt ilmapatjojen hautuumaalle.
Juu, adventtikalenteriparit on jaettu... mulle osui Lumikide !!!! Eli kaksi jouluhullua yhteen :)
Saunottu on ja syöty karkkia! ja nyt suihkuun ja sitten viimeminuutin ostoksille, lähdemme lentokentälle 16.30 meidän aikaa, Eric on iltavuorossa.
Eric on sitten viettänyt aikaa Pian ja Pirittan kanssa kun minä olen kiukutellut töissä, ovat käyneet katsomassa Preszwalski hevosia.
1992943.jpg
1992945.jpg