Hyvää ystävänpäivää jokaiselle! Täällä Hollannissa vietetään Valentiininpäivää - jos vietetään. Päivä koetaan kaupalliseksi hullutukseksi ja juuri rakastuneet kenties ostavat kortit ja ruusut toisilleen siinä se. Ja sitten minä tietysti unohdan koko päivän ja koen herätyksen kun tulen kotiin ja avaan sähköpostin ja vuodatuksen ja kotiin unohtamani kännykän! Minun ihanat ihmiseni ovat minua muistaneet ja minä vaan söhötän omiani, byäääähhh!!! Anteeksi vaan kamalasti, onneksi nämä iloisen ystävänpäivän toivotukset vielä kerkiävät perille.
Tänne me mennään ja kotimatkalla poiketaan kolleegan tykö, jonka 40-vuotissynttärit missasin kun vain nukuin kotona ja kärsin mitä lienee väliaikaista mielenmasennusta. Mutta lahja odottaa autossa ja kakkukahvit odottaa meitä sunnuntaina... ihanaa kun vihdoin viimein alkaa hankkia uusia ystäviä.
Ai niin juu, aloin sitten vihdoin viimein opiskella hollantia, joka tiistai töiden jälkeen, töissä. Olen jo nyt luokkani priimus, heh heh, mitäs muutakaan vois kun luen ja ymmärrän sitä sujuvasti. Nyt tarttee vaan saada harjoitusta puhuakin sitä ilman kymmentä kaljaa!
Nyt tämä rouva menee pakkaamaan ja varmistan että kaiken maailman kylpyöljyt ym sellaiset hemmottelujutut päätyvät matkalaukkuun, hyvää yötä!