Mä niin suunnittelin että kun Eric on kursseilla niin minä saan sit vaikka mitä aikaiseksi. Joopa joo, kuivat pyykit sain kerättyä kassiin ja mainokset paperinkeräyslaatikkoon. Pian lähettämää Harlekiinia luin vähän yli puolenvälin ja söin jopa yhden jätskin. Ja tietysti nyt sit kun kello on melkein puoli kymmenen illalla niin huomasin että iltakahvit jäi juomatta kun ei Eric ollut sitä mulle tekemässä. Kamalaa kuinka se on mua hemmotellu! Enkä minä enää tähän aikaan mitään kahvia ala kittaamaan, menee ne vähätkin yöunet. Viime yönä oli mahtava ukkonen ja uni tuli tosi kivasti, mutta vaikuttaa siltä kuin tulis aikas hiljainen yö tänään ja silloin ei tuu uni silmään ei sit millään. Ja tää meidän kotimme todellakin kaipaa siivousta, viimeiset viikot ovat menneet tuon pihan valmistamiseen ja tietysti sohvalla makaamiseen (kuorsaamiseen oikein) eli tehtävää ois ja paljon - ja huomenna tulee se sähkömieskin, puoli tuntia mun kotiintulon jälkeen eli tänään pitäis saada ainakin alakerta kuntoon.

Ericin työkaluja on jokapuolella keittiön ja varaston lattiaa kun vietiin se lipasto varastosta saunamökkiin. Ne pitäis ainakin saada tuosta alta pois, ettei sähkäri niitä pudottele tai töni. Onneksi sain ees tiskit eilen tiskattua ennen Ericin lähtöä ettei tartte siinä aikaansa tuhrata. Kai sitä pitäis oikein lista tehdä kaikesta mutta ei ees se huvita, ja minä oon aikasmoinen listojen tekijä. Odotan vaan sitä huomisiltaista koesaunaa, laitoin kaljatkin jo kylmään, mutta tuskinpa sekään niin makealta tuntuu kun Eric ei oo sitä ensisaunaa mun kanssa jakamassa. Ehkäpä vain testaan tuleeko sieltä löylyjä lainkaan ja katselen sitten paremmin perjantai-iltana.

Juu niin ja söinhän minä jopa illallisen tänään, heh! Kauan säästetty viimeinen purkillinen suomalaista hernesoppaa meni suoraan purkista tuolla terassilla, ei ihmekään että on vähän väsynyt olo. Mutta on se outoa kun ei tartte kokata. Enhän mä oo ikinä paljoo itelleni kokkaillu, kavereille ja vieraille ja perheelle vaan. Omat ruoat on suurinpiirtein ollu porkkanoita pussista suoraan ja tonnikalaa purkista. Tai sit vaan spagettia ketsupin kanssa. Vaan kivempi se tietysti on kunnon ruokaa syödä, siitä tulee vaan niin pirusti tiskiä. 

Saiskohan tota vauhtia tähän hommaan tänään lainkaan. Taidan ottaa taas pikku paussin tästä - sulkematta tätä kuiteskaan ja palaan antamaan jatkotietoja. Tai sit mä kuorsaan sohvalla, hi hi!

Ja sit taas sieltä Alma Kassin blogista löytyi uus testi, syntitesti. Eli tällainen syntisäkki minä sitten olen:

Hyveitä:

Urhoollisuus: 12
Anteeksiantavaisuus: 11
Oikeudenmukaisuus: 11
Viisaus: 11
Jalo joutilaisuus: 10
Kohtuullisuus: 10
Pyhä huolettomuus: 9
Lojaalisuus: 7
Suhteellisuuden taju: 7
Rakkaus: 6
Hiljainen tieto: 1
    Syntejä:

Hengen velttous: 12
Murehtiminen: 10
Kateus: 8
Ylpeys: 8
Tietämättömyys: 6
Vihamielisyys: 6
Ahneus: 5
Välinpitämättömyys: 4
Huumorintajuttomuus: 3
Hekumallisuus: 1
Vatsan palvonta: 1