Vanhin veljeni isän puolelta teki minusta tyttölapsen tädin 9.9.2007 kl 15:02

Strateegiset mitat olivat 3815 g ja 51 cm

Eli tänään väsäsin sitten kortin ja olin iloinen kun löysin vähän erilaista kamaa harrastuskaupasta. Pahuksen nalle sisäpuolella vaan ei ollutkaan identtinen peilikuva eli meni "rajat yli"

Paljon onnea Petrille ja Kaisalle!

900282.jpg

siinä siis kortti avattuna

900285.jpg

ja siinä takapuolelta

900284.jpg

Ja siinä se kortti kirjekuoren päällä avattuna. Vaikka itte sanonkin niin aikas söötti! Vähän vaunua väritin etusivulta geelikynällä.

Mun isä ja uusi äiti ovat varmasti ylpeitä tyttövauvasta ja luulenpa että siitä tulee koko perheen pikkuprinsessa kun kaikki muu jälkikasvu on miespuolista!

Anoppi innostui eilen soittelemaan kapakasta kun oli tavannut suomalaisia ja pakotti sitten sen suomalaisen naisen puhumaan kanssani. Anoppi on aikas itepäinen nääs, se ei oo ikinä oppinut kuulemaan sanaa "Ei" No mikäs siinä kiva puhelu ja yhteensattuma kun kyseisen henkilön ystävä on yksi insinööreistä joille Suomeen soitamme kun olemme saaneet maailmalta liikeluokan vikailmoituksen...

Minä saunottelin eilen yksikseni, Eric oli iltavuorossa ja tuli vasta yöllä kl 2 kotiin. Silloin olin jo sikeässä unessa, mutta aamun tunnit olivat kyllä vähän väliä heräämistä. Eric parka nousi puoli seitsemältä viemään minua töihinkin! Onneksi on enää yksi herätys ennen viikonloppua ja ensi viikolla vihdoin viimein on pomo takaisin lomiltaan ja kolleegakin kai alkaa vihdoin viimein tekemään täyttä päivää. Alkaa olla sellainen kipuraja kohta tuntumissa varsinkin kun sähköpostiin saa varmasti työnjohtaja erilaisen vastauksen kuin globaali osastonjohtaja..... no saa nähdä miten mun saavutuksiin suhtaudutaan ens viikolla. Nyt sänkyyn, muuten en kyllä aamulla herää ajoissa!