Eric haki sen kaulatuen tänään apteekista... ne mokomat mittasivat sen väärin, se on tehty jollekin joutsenkaulaiselle naiselle eikä tällaiselle tuplaleukoja omistavalle lyhytkaulalle, eli se menee vaihtoon. Testasin sitä ja uskokaa vaan että hampaisiin sattui kun se nosti leukaa niin korkealle! Eli vaihtoon menee, ja mulla kun on se fysio huomisiltana ihan vain sen kaulatuen testaamista varten... ja uuden tilaaminen vie sitten taas sen viikon. No onneksi särkylääkkeitä riittää, vaikken niihin ole koskenutkaan taas muutamaan päivään, ei silti etteikö tarvetta ois ollut. Olin tänään töissä ja kuten tavallista päivä meni kuin siivillä. Sain tietää että pomona en saa kvartaalibonuksia kuten ennen (säästöliekillä säästetään firmassa taas) mutta oma pomo teki sitten tämän vuoden hyvän työn ja hankki mulle 5 prossan palkankorotuksen 4 prossan bonuksen sijasta per kk... ja palkasta menee pienempi vero kuin bonuksista ja palkka lasketaan myös siihen summaan minkä perusteella maksetaan kesälomakorvaukset, täällä saa 8 prossaa toukokuussa vuoden tuloista lomarahaa... että kai se kannattaa jonkin aikaa kipuja kärsiä. Merjalta Ruotsista tuli ihana kirje, pelkäsin jo että sanoo ystävyyden irti, mutta muistutti minua vain että ei kannata tappaa itseään työllä, ei siitä tule kukaan sinua kiittämään. Ja kuten ruotsiksi sanotaan :Att arbeta är överreklamerat!!!! Kai minäkin sen sitten joskus opin. Katsoin just että viimeksi minulla on ollut kuukauden kesäloma vuonna 1983 eli pistä siitä sitten paremmaksi. Vuonna 1996 taisi olla viimeisen kerran kolme viikkoa yhteen kyytiin ja viimeisen 4 vuoden aikana kaksi viikkoa on ollut maksimi!!