Karsea viikko takana, migreeniä, kiirettä ja vielä ilman Ericiä!
Eric tuli eilen illalla kotiin ja vaihdettuaan vaatteensa ja kahvikupillisen jälkeen lähdimme Zeewoldiin Simonin, Ellenin ja Seanin tykö. Emäntä itse oli Tapas baarissa illallisella mutta tuli kotiin vain tunti meidän tulomme jälkeen. Ihana ilta! Ellen on ihan mini minä! kokoa 36, mahtava huumorintaju, sama hiustenväri ja samat harrastukset ja kiinnostukset - voisin kirjoittaa koko yön siitä, mutta se nyt ei kuulu tähän.
Tänä aamuna kiva aamiainen, Eric kylläkin varasti multa peiton koko yön, mutta oli ihana herätä kun Sean tuli kuiskaamaan korvaan että kello on puoli yhdeksän, tuli mieleen kaikki juhannukset Suomessa kun Aksu herätti minut aamulla. Sitten menin Ellenin kanssa Seanin uimakouluun, istuttiin lasiseinän takana ja katseltiin kun melkein 6-vuotias kroolasi. Sitten takaisin ukkojen tykö, vähän telkkaria, sitten ostoksille, kotiin ja katselemaan Formula 1 kvalifikaatioita ja sitten ruoanlaittoa, mahtava, mausteinen meren elävien pata kokojyväpastan kanssa ja sitten telkkaria... SAUNA!!!! muutama saunakalja ja lisää telkkaria, suihku ja uudet satiinilakanat sänkyyn, herättämään armaani suihkuun ja tässä minä olen!
Tein päätöksen, hakea toista työtä mihin minua on jo suositeltu. Saa nähdä mitä siitä tulee, mulla kun on kahden kalenterikuukauden irtisanomisaika... mutta mulle riitti tää Kauniit ja Rohkeat - ja Idiootit! draama, jos kertoisin kaiken mitä tällä viikolla on tapahtunut, kukaan ei uskoisi minua kuitenkaan, eli se siitä. Mutta nyt on tunne että elämä hymyilee - ja 900 euroa enemmän palkkaa kuussa ei ole lainkaan huono asia vaihtaa firmaa,vai mitä? Sillä rahalla minä voin käydä Suomessa joka kuukausi!!!!! Kerron enemmän kunhan olen ollut haastattelussa. Huvittavaa on että kaikki ihmiset joita käyttäisin referenssinä työskentelevät jo siinä firmassa mihin aion hakea. Jippii! Ihan tosi, tänään on hyvä hengittää!