Tiinulilla oli haaste minulle ja jo pisti mietityttämään, vuodet kuluu niin nopeasti ettei perässä pysy ja taitaa dementiakin alkaa kummittelemaan...

Tässä se kuitenkin nyt sitten on:

Tarkoitus on kirjoittaa kolme juttua alla mainituista ajankohdista:<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Kymmenen vuotta sitten (1997)

- Tajusin tehneeni suuren erehdyksen puoli vuotta aiemmin avioiduttuani

- Muutin uuteen asuntoon Tukhoman Hässelby Strandissa

- Ostin Porschen, nätti auto vaan oli kuin pesukone ja kalliiksi tuli

 

Viisi vuotta sitten (2002)

- Olin saanut tarpeekseni ja laitoin avioeron alulle, ero tuli elokuussa

- Kävin USA:ssa kaksi kertaa 3 viikon lomalla

- Treenasin kuntosalilla 3-4 kertaa viikossa PT:n kanssa ja kiloja tippui

 

Kolme vuotta sitten (2004)

- Eric ja minä tapasimme pääsiäisenä IRL ja aloimme seurustella

- Menimme juhannuksena kihloihin

- Sairastin ensimmäisen munuaistulehdukseni

 

Vuosi sitten (2006)

- Muutin vihdoin kokonaan Ruotsista, haimme viimeiset tavarat pois sieltä, 20 kuutiota

- Kävin läpi työnjohtajakoulutuksen toisen munuaistulehdukseni jälkeen

- Bossie ja Pumpuli (silloinen Joopie) muuttivat naapurista meille

 

Tähän asti tänä vuonna (2007)

- Rakennutimme puutarhaan mökin ja sinne saunan sisälle

- Ostimme isomman akvaarion ja kaloja kuoli aikas monta, 2 kultakalaa ja monni jäljellä

- Työskentelen työnjohtajana ja suunnittelen osastonjohtajaksi tulemista

 

Eilen:

- Syötiin täytettyjä lättyjä, ekan kerran vehnäjauhoja 2 ja puoleen kuukauteen ja kärsin vatsavaivoista

- Aloitin taas saunakaljalakon

- Tilasin osan osastomme juhlistamistarvikkeista

 

Tänään

- Menin bussilla asemalle ja palelin pirusti

- Belbinin testitulosten mukaan olen tiimimme ainoa koordinaattori

- Aloitin salomoninsilmuhuivin joululahjaksi perheenjäsenelle

 

Huomenna

- Kuljen bisnesspuvussa ja korkokengissä töissä, Jenkkien pomo tulee vierailulle

- Luen blogeja

- Saunon

 

Ensi vuonna (2008)

- Mennään appiukon kanssa Mallorcalle ja armaani ja minä olemme rakastuneempia kuin koskaan

- Minä olen vielä 20 kiloa kevyempi ja tavoitteeni on vielä 14 kilon päässä eli ompelen hullun lailla

- Olen osastonjohtaja

En tiedä keitä haastaisin tähän hätään, joten blogini lukijat kopioikaa vapaasti haaste.

Kuten listasta näkyy niin huomenna pitää olla tiptop eli nyt suihkuun ja hiukset rullille, sukkahousut pitää löytää jostain ja piikkarit pakata kassiin... aamulla on oltava ajoissa ylhäällä että saa meikit naamaan. En tykkää yhtään, mutta tuleepahan ainakin bisnesmäisempi olo.