Huomenta vaan, minulle kävi vanhanaikaisesti!

Kello soi aamulla, kaappasin kissan kainalooni ja nukahdin uudelleen, muistamatta että olinkin sammuttanut sen Snooze-toiminnan kännykästä! Eli nyt olen sitten hienonhienosti myöhästynyt normaalista junastani ja minulla on 25 minuuttia ylimääräistä aikaa.

Mutta unenlämmin kissa on sitten ihana! Siinä se kainalossa köllötti meidän Bossie kuin pikkuvauva konsanaan, ja kehräsi minut uneen ja ilman Bossien tarvetta päästä aamupissalle me varmaan vieläkin uinuttaisiin yläkerrassa.

Tulin alas ja päästin Bossien ulos ja sitten oli vuorossa seuraava hellänkipeä unenlämmin kissa Pumpuli joka ei ollut ymmärtävinään että hänen pitäisi tehdä veljelleen seuraa ja käydä aamukierroksellaan, jotta pojaat sitten tulevat yhtäaikaa kotiin kun Eric tulee asemalta kun on heittänyt minut junalle.

Lelystadia yli vuoden kiusannut - ja järkyttänytkin - "Jack the Prikker" - puukottaja joka iski varoittamatta tuntemattomia puukolla, jopa ihmisten omissa kotipihoissa kun olivat puutarhatöissä, ja jonka takia minä olen kulkenut iltaisin taksilla kotiin jos Eric on ollut iltavuorossa -  on vihdoinkin saatu kiinni!!! Eilen he sen ilmoittivat ja minulta tuli ihan itku kun televisiossa haastateltiin erästä hänen uhriaan - hän puukotti useampaa, mutta kaksi muistaakseni jäi eloon.

Perjantai, kenties Luz tulee kanssani saunomaan ja viettämään iltaa ja huomisaamua ihonhoidon merkeissä, meillä on tänään töissä "naisten päivä" - jos ei muuten niin eilisen jääkiekkovoiton kunniaksi - ja se niinsanottu miespuolinen työnjohtajani on päivän lomalla ja se jo rauhoittaa hermoja!

Hyvää alkavaa viikonloppua kullekin!